Ezgi Özcan
Psikolog, Danışman
Meslek lisesindeyken Audio Diyafonlarında stajını tamamlaması ardından 1999 yılı Nisan ayında Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezinde müşteri temsilcisi olarak çalışmaya başladı. 2018 Eylül ayına kadar çeşitli pozisyonlarda görev aldıktan sonra yurtdışına taşınması sebebi ile bankadan ayrıldı.
Bu süreçte müşteri temsilciliği haricinde Takım Liderliği, Hizmet Kalitesi ve Kaynak Gelişim Ekibinde kalite uzmanı ve eğitmenlik, Müşteri Deneyim Yönetimi ekibinde de deneyim uzmanlığı yaptı. Yapı Kredi Bankacılık Akademisinden Eğitmen sertifikası aldı. Müşteri iletişim Merkezinin kendi içinde yaptığı ödül törenlerinde En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım Yöneticisi ödüllerine layık görüldü. Yine Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezinde son olarak görev aldığı Çağrı İşleme ekibinde de 3 yıl boyunca çağrı-veri analitiği konusunda uzman analist olarak çalıştı.
NICE System’ den Speech Analytics ve interaction Analytics Analist sertifikası aldı. Bu süre boyunca da uluslararası platformlarda yapılan yarışmalarda Yapı Kredi Bankasına, 2016 yılında İlişki Yönetimi Çözümü ile Bronz Stevie Ödülü, 2017 EMEA Customer Excellence Awards da Excellence Analytics , 2018 ECCCSA da Speech Analytics Silver Awards ödüllerinin alınmasında Speech Analytics uygulamasını kullanarak yaptığı çalışmalar ile aktif rol oynadı.
Evli ve bir çocuğu bulunmaktadır. Ayrıca 100 e yakın yağlı boya ve karakalemden oluşan resim koleksiyonuna sahip olan Zeyneb Gürel, ailesinin kurduğu www.evetbenim.com sanat sitesinin de editörlüğünü yapmaktadır.
Axis eğitim ve danışmanlık şirketinde danışmanlık hizmeti vermekle birlikte eğitim programlarının direktörlüğünü yapmaktadır.
Psikolog, Danışman
Eğitim Danışmanı
Eğitim Danışmanı
Eğitim Danışmanı
Eğitim Danışmanı
Danışman Avukat
Eğitim Danışmanı